Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Επιτέλους έχουμε μια ηγεσία η οποία, παρά τους εκβιασμούς και τα τελεσίγραφα, εφαρμόζει το Σύνταγμα!

Είμαι πολύ υπερήφανος ως Έλληνας που δεν χρειάζεται πια να επικαλούμαι το άρθρο 120 του Συντάγματος για να προασπίσω την ύπαρξή μου απένατι σε μια Κυβέρνηση όπως συνέβαινε παλαιότερα.
Βλέπω πως παρά τα λάθη και τις παραλείψεις, η Νέα Ελληνική Ηγεσία γνωρίζει την πρωταρχική της υποχρέωση:

'Αρθρο 2 του Συντάγματος
(Πρωταρχικές υποχρεώσεις της πολιτείας)

1. O σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.
2. H Eλλάδα, ακολουθώντας τους γενικά αναγνωρισμένους κανόνες του διεθνούς δικαίου, επιδιώκει την εμπέδωση της ειρήνης, της δικαιοσύνης, καθώς και την ανάπτυξη των φιλικών σχέσεων μεταξύ των λαών και των κρατών.

Ακολουθώντας το δικό τους παράδειγμα, στέκομαι απέναντι σε κάθε συμπατριώτη με σεβασμό στην όποια άποψή του και δηλώνω:
Στους εκβιασμούς των χρηματοσυμμοριτών απαντώ: ΟΧΙ
Στους κήρυκες της εκτροπής και της αποσταθεροποίησης απαντώ: ΟΧΙ
Στην τρομοκρατία των ΜΜΕ απαντώ: ΟΧΙ
Σε εκείνους που αλλοιώνουν το διακύβευμα του δημοψηφίσματος για να συνδέσουν την υποταγή με την Ευρώπη: ΟΧΙ

Στέκομαι και απέναντι στον καθρέφτη, κοιτάζω τον εαυτό μου, κάνω την αυτοκριτική μου και δηλώνω πως το μεγαλύτερο ΟΧΙ το λέω στον ραγιά που έχω μέσα μου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: