Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Να γίνει δημοψήφισμα για την αποδοχή ή μη του Σχεδίου Συμφωνίας των Πρεσπών περί ονομασίας του κράτους των Σκοπίων

Κατανοώ το πνεύμα της πρότασης Καμμένου για ψήφιση του σχεδίου των Πρεσπών με ενισχυμένη πλειοψηφία 3/5 από το Κοινοβουλίο. Ωστόσο, πιστεύω ότι σε τέτοιας σημασίας θέματα δεν αρκούν όχι τα 3/5 αλλά ούτε και τα 2/3 της βουλής για να προκύψουν λύσεις μακρόπνοες. Ο μόνος κριτής της τελικής συμφωνία είναι ο Κυρίαρχος Λαός.
Δεν μπορεί στα Σκόπια να γίνεται δημοψήφισμα για το θέμα και εδώ να περιστέλουμε τη Λαϊκή Κυριαρχία σε επίπεδο Κοινοβουλίου, έστω και με ενισχυμένη πλειοψηφία. Εκτός κι αν στόχος μας δεν είναι η ουσία αλλά η διακομματική αντιπαράθεση... Να εκθέσουμε, δηλαδή, τους πολιτικούς μας αντιπάλους οι οποίοι θα κληθούν να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους. Και το δάκτυλο, δείχνει τον κ. Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία...
Έχω συστρατευθεί με τον Πάνο Καμμένο και τους ΑΝΕΛ από τον Ιανουάριο του 2015. Αυτό είναι γνωστό τοις πάσι. Έστω κι αν αποφεύγω να το επαναλαμβάνω στα κοινωνικά δίκτυα. Μια γρήγορη επισκόπηση του παρόντος ιστολογίου, δείχνει ποιος είμαι και ποιον υποστηρίζω.
Προσπαθώ, ωστόσο, να διατηρώ την αυτονομία μου σε επίπεδο γνώμης, και σε αυτό αναμφίβολα βοηθά η δημοκρατική λειτουργία του Κινήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, διατυπώνω και τις ενστάσεις μου επί της προτάσεως του Προέδρου των ΑΝΕΛ για ψήφιση του σχεδίου με ενισχυμένη πλειοψηφία στο Κοινοβούλιο. Η δική μου πρόταση, την οποία και θα καταθέσω αρμοδίως και είμαι έτοιμος να αναλύσω όπου και όποτε κληθώ προς τούτο, είναι να γίνει δημοψήφισμα, ακριβώς όπως θα γίνει και στα Σκόπια.
Μια κυβέρνηση που έχει αποδείξει ότι δεν φοβάται να καταφύγει στη Λαϊκή Ετυμηγορία δεν θα πρέπει τώρα να διστάζει. Οφείλει να το τολμήσει καταδεικνύοντας στην πράξη τις δημοκρατικές της ευαισθησίες και την υπευθυνότητά της σε μείζονα εθνικά ζητήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: